2013. február 9., szombat

Cullen's Anatomy VIII. Fejezet


Sziasztok!
Íme, itt lenne a Cullen's Anatomy újabb fejezete. Remélem, mindenkinek tetszik majd, és bár eddig nem kértem ilyet, de szeretném, ha picit több komment érkezne, mint amennyit kapok, mert csak abból tudom, mi tetszik és mi nem, illetve mit szeretnétek. Remélem, ezzel nem bántok meg senkit. :)
Puszi! Carly








(Carlisle szemszöge)




-Milyen rendes lány-pillantott rám Emily anyukája, amire én is ráirányítottam a tekintetemet. Észre sem vettem, hogy mindeddig Esme után néztem, amint lassan eltűnik a nem messze lévő ajtónál.
-Nem csak rendes-sóhajtottam.-Ő a mindenem-szóltam el magam, amire Mrs. Rainbow is felfigyelt.
-Mióta ismerik egymást?-emelte rám szemeit kíváncsian.-Ha szabad ilyet mondanom, mintha már…nem is tudom…mintha már több éve együtt lennének. Ami ellene szól az mindössze a…puszi, ami túl új volt mindkettejüknek. Első alkalommal történt.
-Mindössze…három napja ismertem meg-vallottam be-, de mintha már tíz éve ismerném. Jó szeme van az ilyesmihez-kuncogtam.
-Mielőtt Emily megszületett, nem messze innen egy magánrendelőt üzemeltettem-mondta.-Pszichológus lennék.
-Remekül csinálja-nevettem alig hallhatóan.-És mi miatt nem folytatta?
-Emily miatta-pillantott rám ismét-, mellette szeretnék lenni. Amint majd önállóbb lesz, én is visszatérek a munkába.
-Szerintem még mindig remekül helytállna-ismertem el-, nem számít mennyi ideje nem művel valamit, ha már csinálta, mindig is menni fog-mosolyodtam el.-Remélem, minél hamarabb meggyógyul Emily is.
-Minél hamarabb- bólintott, mire pár pillanat múlva…
-Mama?-nyitotta ki  álmos szemeit.
-Megjöttem, kicsim-termett mellette.-Nincs mitől félned…
-Esme néni is ezt mondta- pillantott fel rá-, és nem volt mitől félnem. Itt minden felnőtt annyira rendes…
-Öröm ezt hallani-szólaltam meg én is, amire Emily azonnal rám emelte hatalmas szemeit.
-Esme néni merre van?-csillant fel a tekintete.
-El kellett mennie, de hamarosan ismét visszajön-csitítottam, ám szavaimra arca kicsit elszomorodott.-Ne búsulj, kicsi lány!
-Ő annyira rendes-sütötte le a szemeit, majd néhány pillanat múlva ismét rám nézett.-Dr. Cullen, Esme néninek és Önnek vannak babái?
-Nem, nincsenek...-mondtam-még nincsenek- hangsúlyoztam. Nem említettem még senkinek, de már többször is felvillant a gondolataimban néhány kép, amin már nem csupán ketten…hanem hárman vagyunk.
-Dr. Cullen-hallottam meg ekkor mögöttem Addison hangját, amire én is megfordultam-, kijönne?
-Azonnal, Dr. Montgomery-indultam el, majd amint kiértem, azonnal láttam, hogy nem csak Ő, hanem Derek is rám vár.
-Valami rosszat csináltam?-furcsállottam, mire mindketten kuncogni kezdtek.
-Nem, nem, nem-állítottak le.-De támadt egy remek ötletem-mondta Addison, miközben Derekre pillantott.-Dupla randi?
-Mármint?-ráztam meg a fejemet.
-Te Esme-vel, én meg Addisonnal-forgatta meg szemeit barátom.-Mi más lenne?
-Én nem is tudom-túrtam a hajamba-, előtte mindenképp beszélnem kell Esme-vel, hogy nem kínos-e neki mindez…
-Figyelj, ebbe a lányba muszáj önbizalmat öntenünk-markolta meg a vállamat Addison.-Kitaláltam, hogy mit tehetnénk, de bele kell menned. Hallottam dúdolni…hihetetlen hangja van, el sem tudod hinni, mennyire szép.
-Én is hallottam-bólintotta Derek.-Hallanod kell!
-Emiatt  kell elmennünk a Moonlight-ba – ajánlotta –, ma éjjel.
-Kiállítanátok ennyi ember elé?-simítottam bele ismét a hajamba.-Én nem hinném, hogy…
-Bízz bennünk-állította barátom, majd mindketten rám kacsintottak, és lassan elindultak az ellenkező irány felé…



(Esme szemszöge)



Már majdnem hét óra volt, mire mindet elintéztem, és elindulhattam az aula irányába. A szívem most is annyira hevesen vert, mintha valami űzné; pont, mint az első randinkon. Nem tehettem róla, de mintha minden nappal jobban beleszerettem volna, mintha már semmi más miatt nem is lettem volna. Amint megláttam Őt, a szívem egy pillanatra megszűnt dobbanni, és amint rám pillantott, azonnal elpirultam, mint egy tini lány.
-Szia!-simította meg az arcomat.
-Szia!-pillantottam fel a szemeibe.
-Indulhatunk?-mutatott az ajtó felé.
-Indulhatunk-ismételtem meg, amit mondott; immár másodszor, mire mind a ketten felnevettünk.
-Hallom, jó már a hangulat-hallottam meg Dr. Montgomery-t, amire kissé meglepetten emeltem a szemeimet rá és a mellette álló Dr. Shepherd-re.
-Nem tudtam nemet mondani-suttogta, mire azonnal megértettem, mire célzott ezzel.-Sajnálom, ha mindez kínos…
-Nem az-simítottam meg a karját. - Öröm Önnökkel lenni-pillantottam feletteseimre.
-Szintúgy-bólintott Dr. Shepherd.
-A Moonlight-ba még minimum fél órát kell mennünk-pillantott a faliórára Carlisle.-Indulnunk kellene…
-Akkor menjünk-bólintottam, mire mind a négyen elindultunk az említett étterem felé.
Amint ott voltunk, mindannyian leültünk a hatalmas asztalhoz, amit kaptunk; majd miután mindenki ivott és rendelt valamit, lassan a hangulat is enyhülni látszott, már ami az én állapotomat illette.
-Ön remek ember, Esme-simította meg a vállamat Addison-Mennyire fiatal, és milyen érett, értelmes lélek…
-Köszönöm!-pillantottam rá, majd szerelmemre, aki mindeddig a hajammal játszott, mint valami kisfiú; ami miatt állandóan mosolyogtam.
-Mit csinálsz?-nevettem alig hallhatóan.
-Csodállak-simította meg arcomat-, annyira szép, amit látok, mintha nem más ülne itt mellettem, mint a legszebb angyal.
-Ne mondj ilyet-pirultam el ismét, ám pár pillanat múlva…
-Dr. Esme Anne Platt-hallottam meg nevem a mikrofonban. –Várja Önt a színpad nem mással, mint Az Endless Love című számmal. Jöjjön, minél hamarabb!
-De én nem…-intettem nemet, ám amint rájöttem, ki áll e mögött, azonnal Addison-ra emeltem a tekintetem.
-Nem muszáj…-állt mellém Carlisle.
-Esme, menjen!-pillantott szemeimbe.- Hallottam már, milyen, amikor énekel. Mutassa meg, milyen…
Nem hittem, hogy menni fog…annyira ijedt voltam, mint amennyire még soha, és amint elindultam, majdnem összeestem a rémülettől, de kiálltam.
Amint körbenéztem, mindenhol rám meredő szemeket láttam, és amint elindult a zene, nem is tudtam megmukkanni, mindaddig, amíg szemeimmel meg nem láttam Őt.


Hold me close and hold me fast
This magic spell you cast
This is la vie en rose


When you kiss me, heaven sighs
And though I close my eyes
I see la vie en rose


When you press me to your heart
I'm in a world apart
A world where roses bloom


And when you speak, angels, sing from above
Everyday words seem
To turn into love songs


Give your heart and soul to me
And life will always be
La vie en rose


And when you speak, angels, sing from above
Everyday words seem
To turn into love songs


Give your heart and soul to me
And life will always be
La vie en rose

  
Pillanatokra sem eresztettem el a tekintetét, mintha a szemeiben elmerülve nem tűnt volna annyira nagynak a tömeg, mintha mindössze mi ketten lettünk volna ebben a hatalmas étteremben. Az idő elillant, semmi nem moccant…




10 megjegyzés:

  1. Szia!
    Milyen aranyos volt Derektől és Addisontól, hogy duplarandira hívták Carlisle-t és Esmét. :)
    Habár én Esme helyében nem mertem volna kimenni a nézők elé és énekelni, nekem nincs ennyi bátorságom (mondjuk, hangom sem xD).
    Carlisle annyira aranyos lehetett, ahogy Esme hajával játszott. Elképzeltem, ahogy ott ül mellette és egy tinccsel babrál. :)
    Kíváncsi leszek a randevú végére és, hogy hogyan folytatódik tovább a kapcsolatuk. :)
    Tényleg olyan, mintha már jóval régebb óta ismernék egymást és nem csak három napja. :)
    Alig várom a folytatást! :)
    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Winnie!
      Szerettem volna, ha Esme-t valaki noszogatja arra, hogy amiben tehetséges, azt ne szégyellje, és az ebben az esetben Addison lett :D A randi is ezt szolgálta, meg az is, hogy kiküldte énekelni :D Na meg Carlisle még egy nagy támasza, csak vele az a baj, hogy Ő Esme-nek nem akar rosszat, vagyis inkább megkímélné őt inkább az ilyen szituációktól, mert félti, Addison ezzel szembe kicsit határozottabb, hiszen benne nem akadályozza ezt a szerelem XD
      A hajpiszkálós jelenetet meg muszáj volt beletennem, mert így lehetett kicsit látni Carlisle teljesen elbűvölt énjét :D
      És tudom, ezek a fejezetek még nem túl izgalmasak, és szerintem nincsenek is annyira jól megírva, mint az elején, de igyekszem :)
      Puszi!
      Carly

      Törlés
  2. Mondd, hogy jössz velem táncolniiiiiiiii (utalás az e-mailre) :3
    By: N.V.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, N.V. :D
      Már olvastam az emailt, és kicsit meglepett, mikor láttam a kommentedet XD De ezt már elmondtam személyesen is XD
      Carly

      Törlés
  3. Szia!
    Carlisle az elején szépen elszólta magát. :) Aranyosa volt Emily amikor megkérdezte hogy van-e kisbabájuk és Carlisle mondta hogy "még nincs" :DD *.*
    Addison-t meg imádom XD A Grace klinikában is ő az egyik kedvencem. :D
    Nagyon tetszett ez a fejezet is. :D
    Puszi, Vikki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Vikki! :)
      Igen, Carlisle száján kicsúszott Emily anyukája előtt az a bizonyos mondat, de hát Carlisle már csak ilyen :D
      És valóbaan, "még nincs" kisbabájuk de majd lesz :P Mondjuk még messze van a dolog, de majd mindennek eljön az ideje :D
      Addison direkt próbáltam ilyen viccesre és úgymond kicsit bevállalósra, hiszen valakinek meg kell lökdösnie Esme-t, hogy merjen lépéseket tenni, mert Carlisle túlságosan szereti őt ahhoz, hogy olyanra vegye rá, amit Esme nem biztos, hogy szeretne. Addison lesz az a bizonyos "rugdosós néni", aki ilyen tekintetben segíti majd, amíg szüksége van rá. De elárulom, hogy hamarosan már nem lesz erre szükség, a harmadik randin minden megváltozik :P
      Puszi!
      Carly

      Törlés
  4. Szia:)
    Nagyon tetszett a fejezet:)
    Kíváncsi vagyok a folytatására
    Puszi:) Alicebrandon

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Alicebrandon!
      Örülök, hogy tetszett a fejezet, és amennyire tudok, sietek a folytatással :)
      Puszi!
      Carly

      Törlés
  5. Azta, most jutottam el idáig és... hát nem is tudom mit mondjak. Várom a folytatást az biztos. Jó a történet, csak azt érzem, hogy most valahogy lekerült a hangsúly a nagy romantikus leírásokról, amiket már úgy megszoktam tőled és inkább jobban rámentél arra, hogy haladjon is már az a történet. Ez nem rossz, csak azért majd várom a különkiadást :D Ha érted, hogy értem ;)
    Cukormókus: N.V.

    VálaszTörlés
  6. Szia, N.V.!
    Nem is gondoltam, hogy te olvasol is nálam XD Igyekszem majd, csak most fél kézzel nehéz gépelni, de amint rendbe jövök azonnal folytatom. Hidd el lesznek még romantikus nagy leírások, például terveim szerint a következőben is, és nem, nem feledkeztem meg a személyre szóló kiadásról neked ;) Most muszáj volt picit meghajtanom, de csak ez volt egy amolyan átvezető fejezet, de pl. a randi második felében már ismét lesznek nagy romantikus leírások, amire te céloztál.
    És mióta lettél Cukormókus? XD
    Mire ezt leírtam, teljesen elfáradt a működő kezem XD

    VálaszTörlés